WARUNKI I ZASADY (TERMS & CONDITIONS) – XONBET

1. Informacje Ogólne

1.1 Niniejsze Warunki i Zasady („Warunki”) regulują zasady korzystania z serwisu Xonbet („Serwis”, „My”, „Spółka”) oraz oferowanych w nim usług hazardowych i innych usług towarzyszących.

1.2 Każda osoba, która dokonuje rejestracji konta i korzysta z Serwisu („Użytkownik”, „Gracz”, „Ty”), akceptuje niniejsze Warunki w całości i zobowiązuje się ich przestrzegać. Jeżeli nie akceptujesz któregokolwiek z zapisów, nie możesz korzystać z usług Xonbet.

1.3 Xonbet zastrzega sobie prawo do modyfikacji Warunków w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany obowiązują z chwilą ich opublikowania na oficjalnej stronie Serwisu, a dalsze korzystanie z usług oznacza akceptację zaktualizowanej wersji Warunków.


2. Uprawnienie do Korzystania z Usług

2.1 Wiek i Prawne Ograniczenia

  • Użytkownikiem Serwisu może być wyłącznie osoba pełnoletnia (co najmniej 18 lat) oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
  • Korzystanie z usług Xonbet w jurysdykcjach, w których hazard online jest niedozwolony, jest zabronione. Twoim obowiązkiem jest upewnić się, że przepisy prawa w Twoim kraju pozwalają na udział w tego typu grach.

2.2 Dane Rejestracyjne

  • Podczas tworzenia konta wymagane jest podanie prawidłowych danych osobowych (imię, nazwisko, data urodzenia, adres e-mail itp.).
  • W razie nieprawidłowości w danych lub podejrzenia fałszerstwa, Xonbet może zawiesić lub zamknąć konto, wstrzymać środki do wyjaśnienia lub podjąć inne kroki prawne.

2.3 Jedno Konto

  • Każdy Użytkownik może posiadać wyłącznie jedno konto w Serwisie. W przypadku wykrycia kont duplikatów, Xonbet może je zamknąć lub połączyć, a środki z tych kont mogą zostać zatrzymane w ramach procedury wyjaśniającej.

3. Procedura Rejestracji i Weryfikacja (KYC)

3.1 Rejestracja

  • Aby założyć konto, należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając dane osobowe (imię, nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania) i tworząc dane do logowania (login, hasło).

3.2 Potwierdzenie Tożsamości

  • Zgodnie z przepisami AML/certyfikacją hazardową, Xonbet może wymagać dokumentów weryfikujących tożsamość (np. dowód osobisty, paszport), adres (rachunek za media) czy też źródło pochodzenia środków.
  • Jeżeli Użytkownik nie przedstawi wymaganych informacji w terminie, Xonbet może ograniczyć dostęp do konta bądź zablokować wypłaty do czasu zakończenia procesu weryfikacji.

4. Depozyty, Wypłaty i Transakcje

4.1 Wpłaty

  • Dostępne metody płatności (karty, przelew bankowy, portfele elektroniczne) będą widoczne w sekcji „Depozyty”.
  • Mogą obowiązywać minimalne i maksymalne kwoty depozytu oraz ewentualne prowizje.

4.2 Wypłaty

  • Wypłaty środków z konta odbywają się wyłącznie na to samo źródło płatności, z którego dokonano depozytu (o ile jest to możliwe), zgodnie z zasadą przeciwdziałania praniu pieniędzy.
  • Xonbet dołoży starań, aby zrealizować wypłatę w rozsądnym czasie (np. do 72 godzin), jednak rzeczywisty termin zależy również od operatora płatniczego.

4.3 Weryfikacja Transakcji

  • Każda wypłata może zostać wstrzymana do czasu zakończenia procedury weryfikacyjnej (KYC/AML).
  • Spółka zastrzega prawo do odmowy wypłaty w razie podejrzeń o naruszenie regulaminu, nadużycia bonusowego lub udział w czynnościach niezgodnych z prawem.

5. Gry i Zakłady

5.1 Zasady Gier

  • Xonbet oferuje różnorodne gry hazardowe (sloty, gry stołowe, kasyno live itp.). Szczegółowe zasady każdej z gier są dostępne w jej opisie.
  • Wyniki gier losowych oparte są na systemach RNG lub innych mechanizmach gwarantujących losowość (w przypadku kasyna „na żywo” zależy to np. od rozdania kart).

5.2 Limity i Odpowiedzialność

  • Każdy Użytkownik powinien rozważnie ustalać swoje limity czasowe i finansowe na grę. Xonbet może oferować narzędzia samowykluczenia oraz limity depozytów w celu wsparcia odpowiedzialnego grania (szczegóły w Polityce Odpowiedzialnej Gry).

5.3 Błędy Techniczne

  • Jeśli w grze lub w podanej stawce wystąpi oczywisty błąd (np. błędna wygrana, wadliwe działanie oprogramowania), Spółka zastrzega możliwość anulowania danej transakcji i/lub skorygowania jej wyników.
  • Ewentualne reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.

6. Bonusy i Promocje

6.1 Zasady Promocji

  • Szczegółowe zasady każdej promocji (bonus powitalny, darmowe spiny, cashback) określane są odrębnie. Należy się z nimi zapoznać przed przystąpieniem do danej promocji.
  • Może obowiązywać wymóg obrotu (tzw. wagering), ograniczenia czasowe lub inne warunki, np. maksymalna stawka podczas gry z bonusem.

6.2 Nadużycia

  • W przypadku wykrycia działań mających na celu w sposób nieuczciwy wykorzystanie promocji (np. posiadanie wielu kont, współpraca grupowa), bonus i wypracowane z niego środki mogą zostać unieważnione. Może to również skutkować blokadą konta.

7. Bezpieczeństwo i Polityka Prywatności

  • Dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO i ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Więcej informacji na temat gromadzenia i przetwarzania danych znajduje się w naszej [Polityce Prywatności].
  • Xonbet podejmuje środki organizacyjne i techniczne, by chronić konta Użytkowników przed nieuprawnionym dostępem.

8. Przeciwdziałanie Praniu Pieniędzy (AML)

  • Zgodnie z przepisami ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, wszelkie transakcje Użytkowników mogą podlegać analizie i monitorowaniu.
  • W przypadku podejrzenia nielegalnej działalności (prania pieniędzy, finansowania terroryzmu) mamy obowiązek przekazania informacji właściwym organom i możemy zablokować konto do czasu wyjaśnienia sprawy.

9. Rozwiązywanie Sporów i Reklamacje

9.1 Kontakt z Obsługą Klienta

  • Ewentualne spory czy wątpliwości powinny być w pierwszej kolejności kierowane do Działu Obsługi Klienta (np. mailowo lub przez czat).

9.2 Pozasądowe Rozstrzyganie Sporów

  • W przypadku braku porozumienia, Gracz ma prawo zwrócić się do odpowiedniego podmiotu mediacyjnego lub arbitrów, o ile przepisy i regulacje to dopuszczają.

9.3 Właściwość sądu

  • Wszelkie spory, których nie uda się rozwiązać polubownie, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny według siedziby Xonbet, chyba że przepisy prawa nakazują inną właściwość.

10. Zakończenie Umowy i Zamknięcie Konta

  • Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usług, zamykając konto za pośrednictwem obsługi klienta.
  • Xonbet może zamknąć lub zawiesić konto, jeśli Użytkownik narusza niniejsze Warunki, przepisy prawa, bądź w uzasadnionych przypadkach związanych z bezpieczeństwem i procedurami AML.

11. Postanowienia Końcowe

  • Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne, nie wpływa to na ważność pozostałych zapisów.
  • Aktualna wersja Warunków zawsze jest dostępna na stronie Xonbet i obowiązuje od momentu jej publikacji.