WARUNKI I ZASADY (TERMS & CONDITIONS) – XONBET
1. Informacje Ogólne
1.1 Niniejsze Warunki i Zasady („Warunki”) regulują zasady korzystania z serwisu Xonbet („Serwis”, „My”, „Spółka”) oraz oferowanych w nim usług hazardowych i innych usług towarzyszących.
1.2 Każda osoba, która dokonuje rejestracji konta i korzysta z Serwisu („Użytkownik”, „Gracz”, „Ty”), akceptuje niniejsze Warunki w całości i zobowiązuje się ich przestrzegać. Jeżeli nie akceptujesz któregokolwiek z zapisów, nie możesz korzystać z usług Xonbet.
1.3 Xonbet zastrzega sobie prawo do modyfikacji Warunków w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany obowiązują z chwilą ich opublikowania na oficjalnej stronie Serwisu, a dalsze korzystanie z usług oznacza akceptację zaktualizowanej wersji Warunków.
2. Uprawnienie do Korzystania z Usług
2.1 Wiek i Prawne Ograniczenia
- Użytkownikiem Serwisu może być wyłącznie osoba pełnoletnia (co najmniej 18 lat) oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Korzystanie z usług Xonbet w jurysdykcjach, w których hazard online jest niedozwolony, jest zabronione. Twoim obowiązkiem jest upewnić się, że przepisy prawa w Twoim kraju pozwalają na udział w tego typu grach.
2.2 Dane Rejestracyjne
- Podczas tworzenia konta wymagane jest podanie prawidłowych danych osobowych (imię, nazwisko, data urodzenia, adres e-mail itp.).
- W razie nieprawidłowości w danych lub podejrzenia fałszerstwa, Xonbet może zawiesić lub zamknąć konto, wstrzymać środki do wyjaśnienia lub podjąć inne kroki prawne.
2.3 Jedno Konto
- Każdy Użytkownik może posiadać wyłącznie jedno konto w Serwisie. W przypadku wykrycia kont duplikatów, Xonbet może je zamknąć lub połączyć, a środki z tych kont mogą zostać zatrzymane w ramach procedury wyjaśniającej.
3. Procedura Rejestracji i Weryfikacja (KYC)
3.1 Rejestracja
- Aby założyć konto, należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając dane osobowe (imię, nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania) i tworząc dane do logowania (login, hasło).
3.2 Potwierdzenie Tożsamości
- Zgodnie z przepisami AML/certyfikacją hazardową, Xonbet może wymagać dokumentów weryfikujących tożsamość (np. dowód osobisty, paszport), adres (rachunek za media) czy też źródło pochodzenia środków.
- Jeżeli Użytkownik nie przedstawi wymaganych informacji w terminie, Xonbet może ograniczyć dostęp do konta bądź zablokować wypłaty do czasu zakończenia procesu weryfikacji.
4. Depozyty, Wypłaty i Transakcje
4.1 Wpłaty
- Dostępne metody płatności (karty, przelew bankowy, portfele elektroniczne) będą widoczne w sekcji „Depozyty”.
- Mogą obowiązywać minimalne i maksymalne kwoty depozytu oraz ewentualne prowizje.
4.2 Wypłaty
- Wypłaty środków z konta odbywają się wyłącznie na to samo źródło płatności, z którego dokonano depozytu (o ile jest to możliwe), zgodnie z zasadą przeciwdziałania praniu pieniędzy.
- Xonbet dołoży starań, aby zrealizować wypłatę w rozsądnym czasie (np. do 72 godzin), jednak rzeczywisty termin zależy również od operatora płatniczego.
4.3 Weryfikacja Transakcji
- Każda wypłata może zostać wstrzymana do czasu zakończenia procedury weryfikacyjnej (KYC/AML).
- Spółka zastrzega prawo do odmowy wypłaty w razie podejrzeń o naruszenie regulaminu, nadużycia bonusowego lub udział w czynnościach niezgodnych z prawem.
5. Gry i Zakłady
5.1 Zasady Gier
- Xonbet oferuje różnorodne gry hazardowe (sloty, gry stołowe, kasyno live itp.). Szczegółowe zasady każdej z gier są dostępne w jej opisie.
- Wyniki gier losowych oparte są na systemach RNG lub innych mechanizmach gwarantujących losowość (w przypadku kasyna „na żywo” zależy to np. od rozdania kart).
5.2 Limity i Odpowiedzialność
- Każdy Użytkownik powinien rozważnie ustalać swoje limity czasowe i finansowe na grę. Xonbet może oferować narzędzia samowykluczenia oraz limity depozytów w celu wsparcia odpowiedzialnego grania (szczegóły w Polityce Odpowiedzialnej Gry).
5.3 Błędy Techniczne
- Jeśli w grze lub w podanej stawce wystąpi oczywisty błąd (np. błędna wygrana, wadliwe działanie oprogramowania), Spółka zastrzega możliwość anulowania danej transakcji i/lub skorygowania jej wyników.
- Ewentualne reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.
6. Bonusy i Promocje
6.1 Zasady Promocji
- Szczegółowe zasady każdej promocji (bonus powitalny, darmowe spiny, cashback) określane są odrębnie. Należy się z nimi zapoznać przed przystąpieniem do danej promocji.
- Może obowiązywać wymóg obrotu (tzw. wagering), ograniczenia czasowe lub inne warunki, np. maksymalna stawka podczas gry z bonusem.
6.2 Nadużycia
- W przypadku wykrycia działań mających na celu w sposób nieuczciwy wykorzystanie promocji (np. posiadanie wielu kont, współpraca grupowa), bonus i wypracowane z niego środki mogą zostać unieważnione. Może to również skutkować blokadą konta.
7. Bezpieczeństwo i Polityka Prywatności
- Dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO i ustawy o ochronie danych osobowych.
- Więcej informacji na temat gromadzenia i przetwarzania danych znajduje się w naszej [Polityce Prywatności].
- Xonbet podejmuje środki organizacyjne i techniczne, by chronić konta Użytkowników przed nieuprawnionym dostępem.
8. Przeciwdziałanie Praniu Pieniędzy (AML)
- Zgodnie z przepisami ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, wszelkie transakcje Użytkowników mogą podlegać analizie i monitorowaniu.
- W przypadku podejrzenia nielegalnej działalności (prania pieniędzy, finansowania terroryzmu) mamy obowiązek przekazania informacji właściwym organom i możemy zablokować konto do czasu wyjaśnienia sprawy.
9. Rozwiązywanie Sporów i Reklamacje
9.1 Kontakt z Obsługą Klienta
- Ewentualne spory czy wątpliwości powinny być w pierwszej kolejności kierowane do Działu Obsługi Klienta (np. mailowo lub przez czat).
9.2 Pozasądowe Rozstrzyganie Sporów
- W przypadku braku porozumienia, Gracz ma prawo zwrócić się do odpowiedniego podmiotu mediacyjnego lub arbitrów, o ile przepisy i regulacje to dopuszczają.
9.3 Właściwość sądu
- Wszelkie spory, których nie uda się rozwiązać polubownie, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny według siedziby Xonbet, chyba że przepisy prawa nakazują inną właściwość.
10. Zakończenie Umowy i Zamknięcie Konta
- Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usług, zamykając konto za pośrednictwem obsługi klienta.
- Xonbet może zamknąć lub zawiesić konto, jeśli Użytkownik narusza niniejsze Warunki, przepisy prawa, bądź w uzasadnionych przypadkach związanych z bezpieczeństwem i procedurami AML.
11. Postanowienia Końcowe
- Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne, nie wpływa to na ważność pozostałych zapisów.
- Aktualna wersja Warunków zawsze jest dostępna na stronie Xonbet i obowiązuje od momentu jej publikacji.